• 6M+ zadovoljnih strank
  • <48 ur hitra dostava
  • Brezplačna dostava za naročila nad 40,00€
  • 5000+ izdelkov na zalogi najširši izbor
  1. 0 % (0)
  2. 0 % (0)
  3. 0 % (0)
  4. 0 % (0)
  5. 0 % (0)
  6. 0 % (0)
  7. 0 % (0)
  8. 0 % (0)

Blog

Namigi za božična darila za navdušence nad fitnesom in zdravim življenjskim slogom

Namigi za božična darila za navdušence nad fitnesom in zdravim življenjskim slogom

Božič trka na vrata in že spet se sprašujete, kaj podariti svojim najdražjim? V današnjem članku boste našli nasvete, kako razveseliti ne le fitnes navdušence, temveč tudi starše, prijatelje in druge bližnje.

Najboljši prehranski dodatki za igralce računalniških iger in e-športnike

Najboljši prehranski dodatki za igralce računalniških iger in e-športnike

Za uspehom gamerjev in e-športnikov je veliko igranja in trdega dela. V današnjem članku bomo predstavili različne prehranske dodatke za podporo uspešnosti iger in razpravljali o tem, kako iz njih potegniti največ.

Zdrave in nezdrave maščobe: katera živila jesti in katerim se izogibati?

Zdrave in nezdrave maščobe: katera živila jesti in katerim se izogibati?

Maščobe imajo v naši prehrani nenadomestljivo mesto. Da pa bi zagotovili, da so za naše zdravje čim bolj koristne, moramo izbrati prave. V tem članku boste našli odgovore na vprašanja o prednostih maščob, ki vsebujejo nenasičene maščobne kisline, o tem, katere maščobe je treba dodati ali omejiti, in še veliko več.

Fitnes recept: Pumpkin Spice Latte

Fitnes recept: Pumpkin Spice Latte

Nobena druga pijača ni tako značilna za jesen kot pumpkin spice latte. Njegova kremasta konsistenca in sladek okus s pridihom kokosovega mleka in cimeta sta kot nalašč za melanholično vreme.

Vitamin D: zakaj je tako pomemben, kaj povzroča njegovo pomanjkanje in kako ga nadomestiti?

Vitamin D: zakaj je tako pomemben, kaj povzroča njegovo pomanjkanje in kako ga nadomestiti?

Vitamin D podpira zdrave kosti, pravilno delovanje mišic in odpornost. Zadostne količine te snovi so pomembne tudi za športne dosežke. Kateri so viri vitamina D in kakšna so tveganja pomanjkanja vitamina D?